بازیه دیگه...مگه چیه!

چند وقت پیش ترنـــــج, همون ترنجی که خودش رو نو کامنت کرده, همون ترنجی که بنر خوشگل وبلاگش رو برداشته, همون ترنجی که وقتی می خواستم ببینمش, دو روز تعطیل ِ عید همه جارو گشتم تا یه یادگاری براش بخرم, همون ترنجی که.....راستی بستنیت رو خوردی؟

همین ترنج چند وقت پیش من رو به یه بازی قدیمی دعوت کرده بود که خب من یادم رفت بازیش کنم. حالا یادم اومد.

اینم چیزایی که در اولین فکر یادم اومد و شاید خیلی چیزای دیگه رو هم دوست داشته باشم.



و البته خودم رو هم دوست دارم.


هیچکی به بازی دعوت نیست :)

تو دو تا سررسید پایین از کلاس دوم ابتدایی تا الانم رو نوشتم و می نویسم. نوشته هایی که هیچ وقت نباید کسی بخونه.

کتاب نارنجی رنگ یه کتاب خاصه. بیشتر از هر کسی می تونم باهاش ارتباط برقرار کنم و حتا کنار شخصیت هاش بشینم. البته فیلمش مایوس کننده بود.

اسپری سفید بوی فضای دندان پزشکی رو میده.

اون خره هم سال دوم راهنمایی که بودم پشت کوله م آویزون بود. یه بار ناظممون کشیدش و کَند, گفت نباید از این چیزا! آویزون کنم. منم جاکلیدیم کردم تا هر وقت تو سرویس از جلوش رد بشم تو دستم ببیندش.

گوشی قدیمیم. Motorola v3x اولین گوشی همیشه یه چیز دیگه س.

اون سگ آبیه که یه عالمه کش میاد. یه بار که بچه بودم و مریض, خواهرم برام خرید. من که یادم نمیاد اما حتمن خیلی ذوق کردم.

کاغذا نوشته های وقتی هستن که من و خواهرم وقتی یکی مون نبود, برای اون یکی با زبون رمزی خودمون اگه کاری داشتیم یا حرفی, می نوشتیم. واسه چند سال پیشه. یه جور نامه ان :)

بند چرمی که وقتی دبیرستانی بودم خریدم و تو کلاس مدش کردم. هنوزم خوشم میاد. البته بندی که اون سال خریدم پاره شد.

رینگ نقره م که خیلی خیلی دوستش دارم و پارسال موقع تولد خواهرم برای خودم خریدم :)

نظرات 12 + ارسال نظر
vagrant دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.vagrant.blogsky.com

حال کردم که خودتو دوس داری
بهترین چیزی که میشه دوس داشت خوده
و گاهی دیگری در خود
خوب باشی

:) موافقم
حال کردم که حال کردی D:

سیاوش پاکسرشت دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://mr.pakseresht.info

من بخوام عکس بگیرم! یه لپ تاپم و میزارم و یه وایمکسم! همین

مدل لپ تاپت چیه؟ D:
وایمکس من بهتره
چرا استرس داری؟ چرا اشک تو چشات حلقه زده؟ :))

نیم من دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ http://n-toranj.blogsky.com/

ای جاااااااااااانم
همون ترنجی که هیچ جا نیست حتی توی خودش
اون کادوی خوشگلت و یه جایی گذاشتم که همیشه می بینمش
اسمشم گذاشتم نانی
اوهوم
بعد از کلی وقت یادم اومد این همون بستنی بود که قرار بود بدی

مممممممممم
چه دوس داشتنی های خوشگلی
اون سی دی ه لای کتاب؟؟
لاک هاشووووو
خودشوووو

خیلی جا خوردما

قابلی نداشت
می ذاشتی گونی مثلن D:
بعد از کلی وقت! پس اون لحظه فکر کردی چی دادم دستت؟ :)))

ممم...مرسی
آره فیلم همون کتابه
تنها لاک هایی هستن که خودم انتخابشون کردم و تنهایی خریدم

الان چه شکلی ای؟ :)))

شهلا۷ دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ http://ring7.blogfa.com

ای جونممممم..
خیلی با احساس نوشتی
و اینکه حواست به همه جا هستا
عزیزمی
اون اسپری جیوس؟
خیلی ناز عکس گرفتی..
خیلییییییی

حواس که همیشه برای همه هست فقط گاهی آدم به روی خودش میاره.
مرسی
اوهوم Gio. ادکلنش رو هم دارم اما این عطرش متفاوته.
عکس رو منم دوست دارم....ممنون :)

محبوبه سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ http://mzm70.blogsaky.com

اینفدعه تو رو جور دیگر حس کردم گویی لبخندت را الان فهمیدم و خوشحالم بابات اینکه خودت رادوست داری

:) چه خوب

شهلا7 سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

من عاشق این اسپری ام و عطرش..
اما اره واقعا متفاوتن باهم.
اما دیگه پیداش نکردمم

اوهوم خوش عطره
این موقع ها باید سفارش داد

شهلا7 سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

در واقع ادکلن
ادمو احساساتی میکنی همه چیو برعکس میگه

عجب :)

یاس وحشی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

لبخند

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ



خود دوست :دی
خوبه واقعاً

هوم؟

Chap dast پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ http://chapdastam.blogsky.com/

بیشتر از همه ی دوست داشتنی هات نوع عکس گرفتنت رو دوس دارم!!!!! اینکه خودت هستی بین تک تک دوست داشتنی هات!!!!
بعدشم اینکه چقد دلم غنج میره وقتی دفتری رو داری که هیشکی نباید بخونه و من اون دفترم رو سوزوندم!!!!

هیچ وقت به این فکر نکرده بودم که بخوام بسوزنمشون اما شاید به این تصمیم برسم....پشیمونی میاره نه!

سیاوش پاکسرشت پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ http://mr.pakseresht.info

استرس نیست! ناراحتیه که همین 3تا چیز برام تو دنیا مهمه! یکم درد داره :دی
دل 5110 کور آی 7
وایمکس مبین نت بهترتره

آها
2تا چیز نیستن اون وقت؟! :-o
مبین اونجا رو نمی دونم اما مبین این جا افتضاس
لپ تاپ من بهتره....حتا :)))

جشنواره بزرگکتابخوانی مجازی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://attarlibrary.ir

دوست بزرگوار جناب سام بادی
رسما"از شما دعوت می شود تا در "جشنواره بزرگ کتابخوانی مجازی"شرکت فرمائید.
مایه مسرت ما خواهد بود اگر به عنوان همکار افتخاری در اجرای اینجشنواره همکار افتخاری ما باشید

جناب خودتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد