خیلی...

...راست است آدم هایی که در زندگی مان قدم می گذارند، حالا با هر عنوانی، همه یا بخش بزرگی از زندگی مان را تغییر می دهند،....بعضی ها انرژی می دهند، خوشحال میکنند، اعتماد به نفس میدهند، آدم را بالا می برند، حالا گیریم بعدش بزنند زمین یا همان بالا نگه دارند، تحت تاثیر های مثبت ِ خودشان قرار میدهند...به هرحال دوره ی بودنشان انقدر با خوبی همراه است که بدی های کوچک و بزرگ نادیده گرفته می شود. بعضی ها انرژی ِ آدم را می گیرند و جایش ناراحتی، استرس، فکر و خیال های اذیت کننده و نا امنی به آدم می دهند. اصلن یکهو فضای روحی را به ته ِ ته ِ ته ِ ته می رسانند.


فرض کن به نفر دستت رو بگیره و ببره کنار ِ استخر، با دونستن این که تو از شنا بدت میاد و می ترسی. اون وقت آروم از پایه شروع کنه و بهت یاد بده. اون وقته که میتونی همه ی کلک ها و حقه های بازی ِ زیر آب رو یاد بگیری. بدون اینکه بترسی یا خفه بشی. اون وقته که می تونی پا به پاش شنا کنی و لذت ببری. شاید بعدش زیاد مهم نباشه چی پیش میاد.

حالا فرض کن یه نفر تورو ببره کنار ِ استخر، با دونستن این که تو از شنا بدت میاد و می ترسی. اون وقت هولت بده تو آب و سرت رو زیر آب نگه داره، انقدری نگه داره تا به مرز خفگی برسی و بیهوش بشی. اون وقت بکشدت بیرون. محبت کنه و خوبی هاش رو یادت بیاره و بخواد ببخشیش.


"من کدومشون بودم برات؟"

"خودت بهتر می دونی"

نظرات 5 + ارسال نظر
محبوبه پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ

واقعا منم این بعضی ها رو زیاد داشتم تا حدی که گاهی واقعا تا مرز خفگی هم پیش رفتم

می دونی چی میگم پس، خیلی بده حسش.

Alu جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

لایک چی میگه؟ تازه دیدمش :دی

آخه خوبی هم ندارن خیلی که بتونن یادت بیارن اون دسته دوم...

بکوب :دی

هرچقدر طولانی، اما بی خاطره...

عاصی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://pelak12.blogfa.com/

آدمای دسته اول عالی ئن و خیلی کم هم هستن :(
تو احتمالا جز دسته ی اولی :دی

من فقط می تونم بگم آدمای دسته ی اول حتا اگه نباشن، می تونن تا همیشه یا برای یه مدت طولانی با خاطره هاشون لبخند ساز باشن.

:دی نمی دونم راستش...این تعریف دو نوع رفتار نسبت به خودم بود.

یاس وحشی جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام دوست ِ خوبم، Houra ِ مهربان...
بیاحالت ِ سومش را ببین:
می برد تو را لب ِ استخر. می گوید این اب است، چشمانت را ببند و بپر. شنا کن تنهایی. من نگاهت می کنم، تشویقت می کنم. این تویی که باید خودت بیاموزی چطور شنا کنی. منحصر بفرد شنا کن! خودت بمان، خودت باش...

نه! این حالت خیالی است! هیچکس اینقدر خوب نیست...

سلام یاس عزیز...
حالت سومش خواستنیه همیشه و البته کمیاب.
حالت اول هم راضی کننده هست :)))

Alu یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ق.ظ

لعنتی اجازه نمی ده دوباره بکوبم :دی

حذف باید کرد اینا رو به سریع ترین حالت ممکن از زندگی...

اوهوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد